poniedziałek, 26 sierpnia 2013

gumowe buty :)

Królowie dzisiejszego dnia "kalosze" teraz mamy do wyboru tak wiele różnych fasonów i kolorów każdy znajdzie coś dla siebie:)
Ja osobiście nie wyobrażam sobie swojej szafy bez tego rodzaju obuwia.
W kaloszach  również można wyglądać elegancko i stylowo.
 Swoje kalosze oficerki kupiłam w Decathlonie  żeby dodać im stylu i orginalności kupiłam czarne ćwieki które przykleiłam do kaloszy :)
 
Kurteczka skórka (STRADIVARIUS) 
Sukienka (H&M)
 
 
 
 
 
 
 
 
 







 
 


4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Czy sukienka jest dostępna teraz w sklepach H&M, bo chętnie bym taką przygarnęła?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komentarz:) Niestety kupiłam ją w tamtym roku :( może uda się ją odnaleźć na allegro lub szafie... itp. itd. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi kaloszami! Cały outfit jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam decathlony. Strasznie są męczące w ściąganiu. Czy te Twoje też tak cieżko schodzą?

    OdpowiedzUsuń